Prvý večer, slovenské vokálne teleso Kruhy, sa prezentovalo predovšetkým obrovským záberom štýlov. Skladby od J. S. Bacha, cez gospel, swing, až po populárne piesne 20. storočia boli príjemnou ukážkou toho, ako sa harmonická zložka vie z nástroja odosobniť do čistej podoby hlasu. Výraznou intonáciou a rozsahom sa predovšetkým presadila Lucia Duchoňová, ktorá chvíľami vmiesila do dojmu nádych opernej dramatickostí. Nie v ten večer, ale po nasledujúcich dvoch koncertoch plných expresívnosti a performance sa skupina Kruhy javila ako konzervatívnejšia v prevedeniach, ktoré boli predovšetkým adaptáciou slovenských skladateľov.
Po tomto elegantne artificiálnejšom koncerte, ďalší večer nasledoval koncert slovinskej skupiny Bassless. Už v prvých sekundách bolo cítiť neuveriteľný kontrast. No po oboznámení sa o ich účinkovaní v „Slovinsko má talent“ bolo hneď všetko jasnejšie a akceptovanejšie. Väčší dôraz na expresívnosť, elektronickú hudbu a performance stavanejšie pre väčšie publikum sa aj tak nestratil a neostal bez odozvy. Spievali kvalitne a predovšetkým presvedčivo. Istým spôsobom sa vyprofilovali v stereotyp, ktorý nijakým spôsobom neškodil. Spevák s hlbokým hlasom, spevák, čo ovládal perfektne beat-box, spevák s romantickejším hlasom a charizmatické dievčatá s popovejším, afektovanejším pevným hlasom, ktorý vedeli v okamžiku zmeniť na nevinnú jemnosť.
Vrchol festivalu bol predovšetkým v znamení swingu a elegantného, tanečného, tradičného jazzu. Festivaly majú zvyk na záver vytiahnuť eso z rukávu a maďarská skupina Jazzation nebola výnimkou. Šarm v zamatových ženských hlasoch preniesol celé publikum do medzivojnového obdobia. Neprekričaný, netlačený afekt dotiahol interpretáciu do svojho pôsobivého, čiernobieleho tvaru. Právom sa prezentujú ako výhercovia súťaže vokálnych skupín v Grazi. Na koncerte predstavili aj piesne v maďarskej reči, ktoré kontrastovali ľudovým, až duchovným pokojom v prítmí jazzových akordov.
Festival Á cappella dreams má potenciál, z ktorého môže nekonečne ťažiť cez nekonečné možnosti ľudského hlasu. Festival si však udržuje tvár prezentovaním rôznych adaptácii predovšetkým populárnej hudby. Stále má možnosť viac skočiť do experimentu, či do tradičnejších sfér, či prezentovať súčasné a pre verejnosť menej známe kompozície.